Monday 12 August 2013

Endelig sommerferie

Det har bøttet ned i omtrent hele dag. Himmelens sluser har virkelig åpnet seg. Noen der oppe har skrudd på krana og helt glemt å skru den av.

Og det er helt greit. Fantastisk greit. For jeg var ikke på jobb i dag! Fredag hadde jeg min siste dag og jeg har nå FERIE fram til jeg drar til Skottland i september.

Jeg sendte noen tørre tanker til de stakkars sjelene som ikke har ferie og var på jobb i dag, men jeg må innrømme, at innerst inne så godtet jeg meg litt. De må rote rundt i gjørma mens jeg sitter inne og ser på regnet. Haha. De slipper i alle fall og vanne plantene.

Nå som jeg har ferie har jeg tid til å gå igjennom alle bildene jeg tok på jobb i sommer. Etterhvert kommer jeg til å skrive litt om hva vi har bedrevet.

Inntil videre vil jeg bare rette en takk til de kjekke folka jeg har jobba med i sommer:
Tusen takk for i år!
Screenshot fra Trondheim Bydrift: The Movie



No comments:

Post a Comment